Jan 17, 2010

best sgt dis year...

smalm aku syok seniri smapi tertidoq2 ...huhuhuhbest sgt smalm..mcm xsgka pulak...bole jumpa faiz..peco..abg shah..best la sgt bgi aku ntok thn 2010 neh...dah la faiz tu aku kenai cmna xtau yg bole sgkut ngn peco plak...hehehe! tapi xpelah...aku cukup suka smlm...hehe(perasan)..mcm2 posing aku wat..patot suma nmpak buruk yg amat...adoiyai...laen kali nk posing biaq betoi2 dah..
heee...best la ku soka...bila lagi nk bole hepy mcm tu kan..???aku dah bukan salu bole cmtuu...huhuhuhuhuh
p/s :: abg shah bila bole snap pitcer ekin lagi..??
:: faiz bila la kita bole jumpa lagi tah???
:: peco..xtau nk pesan pa kat hg..nti jumpa kat kelas naa..=D




p/s ::muka ku time neh burukkk..werkk=P



p/s :: aku suka time neh...cantex sgt..tapi ape motif abg shah letak "model terpijak"hahahahahahah..ape2 aje lah abg shah oii..=D


p/s :: kami again..!=D



p/s :: and the last one..heh!sape mamat neh??jatuh centa lagi..lagi2 ku jatuh centa..ahaks!

2 komen dari rakanrakan:

PeCo said...

camna dia leh sangkut ngn aku ?
=,="
hg la...cena leh sangkot ngn dia....
>,<"

asyikin_rahim said...

hikhikhik..
peco..
jeneh aku kot sgkut ngn org...
hauhauahauahahau
betuah punya budak..
hahhahahaah