Aug 11, 2010

satu ramadhan muncul kembali ..

1st sambut ramadhan kali neh bukan lagi dgn org yg penah aku kumpul cita2 yg tinggi..
1st jugak smbot ramadhan dlm suasana sudah bekerja..
n 1st jugak aku meramadhan kan diri aku supaya lebih beramal ibadat supaya makin ari aku makin dekat dgn yg ESA .. amin~



rendu...
aku renduu sgt dekat org yg aku betol2 syg.. dlm erti kata laen, aku terlalu sgt rendukan IZHAM..
sampai ati aku ... aku seniri pon rasa kejam dgn diri seniri .. :(
aku biaq ati aku derita sendirian ngn keadaan yg tatau smpi bila nk tenteram, nak aman mcm dulu..

yaAllah kau kuat kan lah ati aku ntok tempuh dugaan ini.. :(

terima kaseh mama abah ..
terima kaseh kerna selama neh menjaga aku dgn cukup sempurna..
aku senang tgk mama abah bahagia mcm neh..
aku dah tadak sapa2 if mama abah tinggalkan aku..
mmg aku dilahirkan untuk sebatang kara agaknya :(

iQbal ..
Terima kaseh kerna menyangiku sepenuh atimu..
aku amat2 mnghargainyaa..
terima kaseh kerna memahami derita yg ku tanggung ..
engkau lah insan yg paling istimewa penah aku jumpa..
smpai saat neh aku cukup2 bertuah mempunyai mu disisi..
berkatilah la hubungan kami yaAllah..
aku tamau hubungan yg ini masih seperti dulu...
amin ~

ku mengharapkan ramadhan kali in penuh makna :)

kredit to cik are! sory tercopy, sbb ia penuh bermakna buat ku :D




0 komen dari rakanrakan: