Mar 4, 2011

Bizi betoll!!! ^_^

selamat malam kpda rkn2 blogger ku..
so lama sgt dah aku tak menjenguk sini, bizi gyla.. mengalahkan VVVVViP aihh!
seriuss masuk ja minggu after CNY arituhh, aku terus bizi smpai skrg..
kdang2 fade-up n malas sgt2 nk further study adalah disebabkan ini lahh...
sampai tak cukup waktu ntok rehatt..owhh,god i need a rest, i need a vacation, i need evrything lahh!..

sepanjang aku tak ber'blog' neh banyak sgt benda jadik kat aku..
kalau bole nak jer aku masukkan suma ceta aku neh dalam satu entry jer, tapi japg mesti boring kann..adehhh

nak tgk x hasil dari yg aku pulun-pulun n pull-onnnn sgt melukis, draw bagai nk rak.. neh jer yg aku dapat.. mmg bukan keseluruhan hasil aku tapi originality dari POSTER neh mmg aku dah ubah 100% dahhh.. huhu
jeng..jeng...jenggg.. tarraaaaaaaaaaaaaaa

komen2...ahhaa

seminggu aku bersekang mata sebab nk siapkan drawing yg 80keping tu, sampai jer bahagian kaler maler (mewarna) aku terpaksa serahkan dekat rumate ku.. naseb baek la dia ada bole jugak tlg2 aku.. hehe  Thanx aty!

pastu baru-baru neh aku ada terpikir pulak yg aku rupa2nya minat lagi dlm photography..before neh mmg dah terpikir tapi ku ingat tu mcm hobby jer, suka2.. tapi yg berlaku sebaleknya pulak.. aku pon tak tahu nape tak penah dapat langsung kos dlm bidang photogrphy nehh..adehhh

disebabkan terlampau minat dlm bergambar & menangkap gambar so, dslr d3100 telah pon ku tangkap! yeahhhh.. *berbangga* haha, over ya kikin! huuuu, takpe satu hari aku akan ada due kerjaya if aku berjaya la, kalau tak berjaya tu harap maaf lah yaa..
betol ker aku tuu ??


acctually tak larat nk tulih apa dah, mata ngntok sgt sbb telan ubat alergik yg dokter bagi tuhh.. cukup pantang aku kalau jeneh ubat yg cepat mengantuk neh! haihhh =,=

p/s : duet pT dah asyukkkkkkkkkk, tgu lagii.. jum sopinkk puaih2 laa.. nk update lens nehhh.. aiyakk! =)

0 komen dari rakanrakan: