Mar 28, 2011

first sem yg tersgt BiZi!

hye uolls.. sehat? klu korang nak tau semenjak dua menjak neh aku jarang nk update blog aku.. bukan takat 2 3 menjak neh, tiap kali bukak bloger mesti aku cek jer ape yg terbaru., tader hati pulak nk bukak post baru.. hmm, kemana la menghilangnya mood aku tuhh.. (maybe penat dgn asgment + kuiz + kejutan yg tersgt2 sejak belajar dkt upsi neh..haih!)

okey, post kali neh aku nk ceta all about projek grouping aku yg dah aku setelkan untuk 1st sem neh.. mmg dasyat.. mmg bangga.. mmg menci and so on lah yg sama waktu dgnnya.. dulu kat poli pon tak sehebat neh.. yala, aku tau la dekat poli dgn u kan tak sama.. tapi keseronokan waktu sem1 d' poli stil lagi aku terasa smpi kini.. alangkah bahagianya klu masa lalu bole berputar..

kalau dulu, sem1 aku relax jerkk.. but now.. im a superb bizi women! mengalahkan VVip mengacara majlis! arghhh,, tensionnn! @#%^*
tapi takpe, ia baru betol2 rare! ahakss..

kalau dulu d' poli its cal "projek mini" tapi kat cni ia pgil "asgment group".. HAHA
aku menci group projek! sbbnya aku salu yg dapat markah rendah! isy, its not fair rite.. taksuka3!!

first projek yg aku suka + bangga2..
aku kena mengacara satu video dokumentari berkaitan "the lost world of TAMBUN".
mmg aku bangga sgt2, bukan sbb aku mengacara benda alah tu, tapi sbb kami ber4 sanggup amek risiko ntok buat dkomentation sperti itu.. dan aku sgt bangga dgn my members projek! gud job guys.. we did it! :)

second projek antara yg aku suka
stil lagi with 4 members in dis group including me.. ahaks.! kali neh subjek mmg bole dikatakan subjek killer, tapi sometime ia bole jugak dikatakan subjek yg mmg betol2 mengasah bakat aku.. subjek neh laa dari first week smpi skrg aku rasa mmg betol2 buat aku kejutan teramat sgt..
bayangkan..
  • draw 80 lukisan dlm masa 2minggu!
  • draw 25 lukisan dlm masa 3 hari!
  • design go green poster dlm msa seminggu!
  • design for greating card in 3 days!
  • design for katalog..(coming soon) tatau amek masa berapa hari pulak! haih
mmg killer kan? suma tu submit dlm masa yg sepatotnya tidak! markah anda kena potong! keh3

neh antara part yg aku buat..:)


lagi..lagi..

third projek yg ku rasakan sgt2 tension!
yg neh mmg aku tak suka sumanya mengharapkan aku! tension sgt.. aku pon mcm ampa jugak, hnya ada dua tgn & satu otak.. tlg la pakai ia sebaek mungkin kwn2.. stkat neh ja geram aku.. ckp lebih2 ada pulak terasa hati nti.. hMmmmm...

okey, jum layan pic yg sempat aku snap & d' snap :)

kru pembikinan filem :)  



sugar glider!! comel.

0 komen dari rakanrakan: