Apr 30, 2012

talking about someone.

السلام عليک 
harini entry ingat mengingati.. hahaha, tatau kenapa tetiba ja aku rasa nk update pasal someone neh.. his not my boifren, not only a just friend.. exactly, dun know how to calling this meaning in our relations. bagi aku, dia baek sgt.. tak ubah macam "abang". spell jap A.B.A.N.G.. =,= haha, stil ada lagi ker abg-abg angkat and at last terangkat zaman skrg neh?? hahaha


okey lah, berbalek kepada my topik.. nk selak balek buku dulu-dulu.. teringat lagi aku kenangan masa dekat poli.. aku mmg gadis kasar, aku suka benda-benda adventures! benda-benda mcm treasure! haha, aku suka sgt extreme mcm tu.. sbb tu first sem dkat poli aku amek ko-k (kokurikulum)  wataniah.. hahaha, serius mmg mencabar gila sampai aku seniri tarik diri utk second sem.. kdg2 rasa rugi sgt.. tapi nak buat cena, aku tak sngup nak hadapi dah.. dah tak sgup nk berendam dalam air kolam yg dah 5tahun agaknya tak penah cuci! yewwww, =,=

tyme tu ingat lagi setiap kali rabu mesti kena turun dekat student hall sbb kena berkumpul dulu before aktiviti kawad or apa-apa aktivity lah.. aku selalu turun lewat, lewat aku dalam 5minit mcm tu jer.. tapi dalam wataniah mmg mementingkan disiplin! serius aku rasa aku belajar utk tepati masa dari citu lah.. tapi sekolah dulu aku dah blajar untk disiplin diri dah since aku masuk 'kadet polis'.. :)

bila dh lewat, paham-paham jela.. ada jela denda yang kita kena buat.. aku pernah kena 'pumping' 20kali sbb lewat.. pastu pernah kena denda sbb kuku panjang.. pastu nyaris2 cincin aku kena rampas.. haha, kenangan suma tuu.. pastu. . . .

pastu aku direct kena 'tocer' (tarbiah) dengan sorg staff neh.. dia sgt-sgt cerewet.. seriusly, aku benci sgt tgk dia.. dgr suara dia.. dgr apa-apa arahan dari dia.. aku benci gila-gila.. sampaikan tiap kali dia bagi arahan aku mcm nak kluar jer dari group tu nk lari jauh-jauh dari dia.. hahah, sampai mcm tu sekali aku benci dgn dia..

aku penah kutuk dia dgn mbr2 aku, muka ajer hensem tapi mcm... @#%^^&&&* <-- haha tatau lah apa-apa lagi aku cakap.. jahat sgt aku...yang tabole belah, aku camping 3hari, dh seharian sgt buat treasure, aku jadik penat, aku jadik fade-up.. smpi dekat turn si staff neh nk kenakan group aku, aku terus buat-buat kaki kremm.. haha, seriusly lawak sgt tyme tuu.. dalam waktu yg sama, baek pulak dia nk nolong aku.. nk nolong dukung aku bagai.. haha, sweet la pulakkkk =,= 


mmg tabole blah tyme camp tu, pagi-pagi kena gosok gigi guna sebatang jer berus then sekali jer ubat gigi ditaruk.. seriusly, geli kan??? yewwww, aku awal-awal lagi mcm nk surender tanak buat, tapi terpaksa.. last-last bila dh kena gosok dah tak rasa geli tuu, sbb rasa mcm ubat gigi jgk la, mne rasa air liur org pun.. hakhakhakkk.. bila ingat-ingat balek geli pulak.. ahakss ~_~"

emm, kenangan suma tuu.. rupanya dalam diam... si staff neh cuba mengayat aku.. since dalam camp lagi.. serius aku tatau pun.. patot lah selama berkumpul, ada jer benda dia nk kenakan aku.. haihhhh, perenggan ini agak perasan seket aku ya? sila jgn muntah disini, muntah lah ditempat laen.. hihihi , biasa lah lelaki.. tu ayat aku first-first kenal dia.. dalam tefon dia laen, tapi bila bertugas dia laen.. aku mmg kagum, pernah aku ckp satu hari aku nak jadik mcm dia.. waktu bertugas seorang yang tegas, tapi luar tugas seorg yg baek haty.. haha

dia dah tolong aku macam-macam dah.. tatau lah aku tak mampu nak membalas suma tu.. hanya Allah saja yang mampu balas.. tapi bila aku dah habes poli, aku dah masuk sini (upsi) , aku dah lost contact dgn dia.. kemana ya dia pergi..? dah kawen agaknya.. entah dia ingat aku lagi ker tidak.. haha, kenapa aku perlu ingat dia??? emm, entah la kenapa tah.. ahahha

sekiann...

Lt. Mohd Najib b. Othman ^_^
 p/s : sory tuan punya badan saya copy gmbar utk letak dalam entry neh.. saya rasa perlu sbb saya hanya nak becerita tentang awak! tq :)

0 komen dari rakanrakan: