Aug 28, 2012

dah lama tinggal.. ~_~


السلام عليک


eh, salam, hye kepada suma yg sudi jejak kaki kat belog neh,, HAHA, rasa dah lama tak hapdet belog aku.. tetiba harini rasa nk hapdet pulak.. dah tadak keja sgt lani.. maklum lah sejak akhir2 neh aku makin bizi.. mungkin bila umur dh meningkat neh rsa malas jer nak typing dekat belog neh.. adehhss

sebenarnya tadak apapun nk cerita utk entri harini, cuma aku bukannya terus-terus tingal belog neh.. agak lama jugak lah since april aritu aku last hapdet, tapi aku mmg jeneh jarang hapdet belog pon, bukan tak SAYANG dekat belog neh, dah lama dah dia membesar sama2 dengan aku, sampai ada jugak lah tiap kali bukak folower yang dah unfolow..hikhikk.. sory, tak berniat utk menyemak.. sebenarnya saya cuma tadak masa yang lapang utk diluangkan dekat belog neh.. selama neh pun aku just jadik silent readers ja.. belogwalking jugak, baca kesah2 rakan belogers aku.. cuma aku jadik malas nk hapdet ja..heee


hmm, lagi two weeks nk daftar masuk U balek dah.. alahaii, rasa malas sgt2 nak balek tanjung malim.. hurmmm.. dengan keadaan dekat umah sewa lagi, kawan2 pulak sepasal,, aku jadik masalah banyak sgt pulakk.. adehhh, hmmm, raya haji bila pulak??? yeahhhhh! nanti aku balek lagii.. jumpa centa haty.. ahakss, gataiii!  >,<

sekian. .

0 komen dari rakanrakan: