Aug 29, 2012

raya 2012 ^_^

السلام عليک

salam, hye.. aku pon nk hapdet jugak entri pasal raya.. HAHA, jeles sebab tgk org hapdet entri raya siap gambar bagai.. raya takan abes, sbulan lagi.. harini baru berapa syawal jer.. ngeee..

sambil-sambil tengah tengok ceta MARACLARA, bole la aku hapdet entri raya yang tak sampai seminit pon neh.. hahaha, nipu jer keja.. :P

raya tahun neh bole tahan best jugak laa.. tapi aku tiap-tiap tahun best kalau raya.. cuma dah tak best mcam kecik-kecik dulu.. balek kampung tido berkumpul merata corok tido sampai ke dapur-dapur.. HAHA, mmg best sgt tyme tu.. pastu pagi pulak, bgn awal mandi ramai-ramai dengan cousin.. maklum lah tyme tu suma kecik-kecik lagi.. mandi sampai abes air dalam kolah tuu..pastu terpaksa mencuri air kat umah jiran sebelahh..HAHAHA, jahat kan? :P



sudah mandi, kutip duet raya, dari satu flat ke satu flat.. (flat tu mcm apartment jugak la..) penat kot manjat tangga.. dah la ada 7bgunan, dari A sampai G, hahaha, tapi sure best sgt2..!!! tabole lupa kenangan tu suma..
cuma bila dah besar raya dah tak best mcm kecik-kecik dulu, tapi tetap best jugak.. dah besar cara dah besar la kan.. camtu lahhh..

dah tak larat typing dah, layan jela gambar raya nehh..nahhh  :D

credit to veevy  ^_^



credit to doyah kecik ^_^




credit to mr.peco ^_^

p/s : sebenarnya gmbar photoshut neh sumanya aku snap dari kenalan aku..hehe,sory cik veevy, sory doyah and sory peco.. tapi aku kreditkan suma untk kalian yaa..cuma tambah tagline belog jer..hikhiks.. more pictures is coming soon from nikon peco... masih tadapat gambar lagi..and tak sempat lagi tgkk.. hukhukk, tak sabaq nyaaa.. ~_~

0 komen dari rakanrakan: