Sep 28, 2012

alhamdulillah, rezeki.. :)

السلام عليک



salam,hye semua warga bloggers.. hihi, kadang2 aku sniri rasa nak tergelak, sebab aku kejap ada, kejap tadak mcm "chipsmore" jer.. tapi aku peduli hape, bukan org tahu pon.. aku wujudkan belog neh, sebab byk sgt benda nak ceta tapi tak tercerita nyaa.. sbb tu wujudnya belog aku nehh.. satu lagi, aku buatkan belog neh pon untuk tatapan aku kemudian hari.. mungkin jugak bila dh ada anak.. anak2 aku bole baca cerita mengarot2 dan tak bertauliah yg aku dah describe dalam neh.. kan anak kan?? tlg anggukk! :D

okey lahh, berbalek kepada tajuk.. hmm, aku bersyukur sangat dgn rezeki yg Allah turunkan untuk aku.. betul orang cakap, tak salah kita nak mencuba.. mana tahu, mmg tu rezeki kita.. nak seribu daya, tak hendak seribu dalihh.. Alhamdulillahh.. :)


Kenapa aku bole cakap mcm tu sebab, rezeki aku tak putus2 sejak dari sem lepas.. neh semua pon disebabkan kawan2 aku.. thanks so muchh.. especially to sham, yang byk membantuu.. (kalau lah hg tgh dgaq skrg =,=) kalau tak psal hg, mmg takan ada rezeki tu semua.. aminn, semoga Allah permudah rezeki kau kawan! :)

sem neh pulak, aku dapat rezeki utk jadik demo kepada student.. Alhamdulillah, sbb aku dah mula praktis mengajar dah skrg.. heee, agak nervous jugak nk ngajar student neh, takot jugak dorg tak paham apa aku explain dlm kelas nti.. tapi tu cabaran utk seorg yg akan bergelar guru kan?? kalau tak merasa skrg, nanti2 akan kena jugak.. naseb la aku dpt ngajar subject yg aku minat.. kalau tak, mahu ternganga nanti student aku.. lecture aku akan start next week on monday and thursday sahaja.. hehe, tak sabar nk tgk muka student a.k.a junior aku! haha

cewahh, lepas neh korang kena panggil aku Cik Asyikin okey??? ngeee :D

sem neh jugak aku dah giat aktif dah dalam kelab taek-won-do.. agak aktif jugak la, smpi malam2 pon pegi, sampai sakit abes bdan2 neh asyek nak 'watcha' jer... hahaha, sampai skrg pelipat lutut aku stil tabole bengkok2 lagi, akibat mlm selasa yg lepas aku training utk front kick, turning kick and side kick.. agak luas jugak aku angkat kaki, mahu tak kejang urat2.. adehh, nyesal pulak buat betul2 mlm tu,padahal training jer pon.. hmmmmm , sakitt sgtt.. ~_~"

okla, yg tu je kot nk ceta.. insyallahh ada jer apa2 yg terlintas kat kepala hotak aku neh, akan aku describe lagi kat sni..

seeyaaa..
gudnite!  :)

0 komen dari rakanrakan: