Sep 25, 2012

Lama-lama sekali...

السلام عليک

Salam, hye.. lama2 sekali baru nk hapdet belog neh.. . hmm, kadang2 aku tertanya2 jugak, belog aku neh ada org dok view selalu tak?? kalau ada pon mungkin Stalker!! HAHA, gelak guling2.. buatpe nk stalk aku? aku bukan pemes ponggg ~_~" plis3.. jgn camneh okey?? :)

Okeylah, sebenarnya 10hb Sept haritu, aku dh selamat mendaftar kembali diri aku ke "Anak Kandung Suluh Budiman" .. rupanya dah dekat 2minggu aku dekat sini (tanjung malim) hewhewhew.. agak bizi jugak semester neh sebab aku dah jadik senior student! cewahh.. tiba2 bangga.. tiba2 pulak rasa diri dah tua.. adehh ~_~" semester neh aku rasa aku tader la rushing sgt utk minggu add & drop subject.. Alhamdulillahh, Allah telah permudahkan segala urusan ku.. :) 


Sebenarnya aku nk review seminggu sebelum minggu neh, maknanya minggu lepas letew.. hewhewhew actually, wekend yg lepas.. aku sniri pon tak bajet nk pegi kat member aku yg sowg neh a.k.a my schoolmate.. heee, aku dengan beraninya pegi seniri dari Tanjung Malim neh ke KL.. hahah, sebenarnya tadak la jauh mana pon.. tapi bagi aku mmg first tyme sgt2 aku buat semua neh.. mmg kena la dgn aku yg suka berdikari n challenge diri seniri neh.. hehe, kalau korang pon korang takot kan?? haha, sama mcm aku, tapi dh aku pegi neh sbb ada tujuan, so aku tadak la rasa takot pon even sorg2 kat tempat yg aku tak kenal.. :)

Dah lama jugak aku tak test dslr aku.. agak dah berhabuk jugak la segala beg2 dia.. betery mungkin agak lama jugak tak mengecas.. punya lah pemalasss.. =,=" so, sbb tu aku decide last minute nk pegi KL jumpa sahabat ku itu.. dgn tjuan nak photoshot la sgt.. hahaha, bajet photographer kauu!! :p kebetulan pulak kawan aku tu tgl sementara kat umah her sister dekat Putrajaya, so mmg elok sgt aku asah bakat aku..lagipon dah lama sgt dslr aku tak berusik.. dh merajok ponnn.. +_+

So tanak ceta panjang, jum review gambar2 yang aku snap.. ada jugak la kwn aku yg snapshot pic aku.. heee :D









 sekiann :)

0 komen dari rakanrakan: