Mar 1, 2013

aku dah lakukan yang terbaik..



Assalammualaikum..
hyep to all my folowers..

Kamu semua penah tak terasa kehilangan? especially dari org tersayang? sebenarnya semua orang pernah alami kan, tak semua yg bernaseb baek and tak semua jugak tak bernaseb baek.. so for me, alhamdulillah and syukur sangat2 sbb still lagi diberi perluang utk memperbetulkan diri.. am i right?  :')

even menda tu dah berlalu, kenapa kita sbgai perempuan susah utk melupakan? sebab menda tu need to forgive but not to forget kan? .. nak terima hakikat bukannya senang.. susah sgt.. ~_~"

difficult thing yang aku susah sgt nak buat.....
nak padam memory2 aku ngan dia... susah sgt sbb menda tu dah terpahat kat dalam kepala hotak neh and dah berkarat almost 3 years.. alahaiii.. sedih bila nk cerita balek menda neh start from zero.. ~_~

acctually, aku bukan nk heboh cerita2 aku.. tapi aku rasa apa yg aku cakap neh lahir dari haty aku sniri.. and aku jugak bukan jenis yang ada masalah,luah sana sni then buat mcm takda masalah.. its not me! org laen maybe.. bagi aku, biar lah menda neh jadik pengajaran buat aku..sebab melalui kejadian neh la, aku dah jadik super duper ekin yang ckup hebat!!!! yes that me!

sempena tahun 2013 ini, aku akan lebih cekal and tabah nak lalui hidup neh even aku sensorang! aminnn..

sampai sni je.. see yah!
Assalammualaikum... :)

0 komen dari rakanrakan: