Mar 1, 2013

Finally..



Assalammualaikum..
hyep all..

Harini terasa mood rajin sangat nk menaip.. maybe sbb dah takde menda sangat nk bt kan.. act, belog neh aku just akan type time aku ada menda yang aku sniri tadapat nk cerita.. dari dlu lagi, yang aku tekan kan belog aku neh bukan utk tatapan org laen pon.. sbenarnya aku rasa hepi! seronok bila ada tempat utk meluah.. thats all.. :)

Berbalik kepada tajuk asal entri neh.. hmm, ape yer?? *suspen* :D
Alhmdulillah hampir 3bulan sudah, aku ditgalkan.. bukan bermaksud yg aku masih lagi dalam berkeadaan frust! tapi... hmm, tatau nk cakap cemana.. sumetimes perkara yang dlu, yang penah aku buat dgn dia.. aku rasa renduu sangat.. ~_~

Kenapa mesti ada perasaan rendu tuu?? aku sniri tatau nk explain mcmana, maybe it take a long time to forget everything.. so bersabar jela wahai hati yang telah disakiti.. hihihi :')
Aku tahu semua neh kerja Allahh, Allah yang aturkan setiap pertemuan dan perpisahan tersebut.. kerana apa Dia memisahkan aku dgn dia, mungkin antara kami sudah tidak ada keserasian tersebut, bak kata org, mungkin sidia bukan yang terbaek utk kita, SEBAB akan ada yang terbaek utk kita selepas ini..
Ya, aku mengaku.. aku yg kecewa, tapi aku sniri yang memujuk hati ku.. kerana apa, kerana aku tahu org sekeliling ku tak merasa apa yg aku rasakan.. mgkin hanya bagi nasehat utk aku, aku kuat utk hadapi situasi tersebut secara luaran tapi dalaman aku?? sunguhh aku terlalu sedih.. -__-"

Sepanjang 23thun aku tak pernah lagi alami kekecewaan yang sgt teruk! even PMR dgn SPM aku kurang A pon, aku takda la kecewa smpi begini..hadoiiii.. terlalu taksub sgt dgn dunia centa jadik mcm neh la.. ~_~"

so, finally.. akhirnyaa... aku dah mula bole buang perkara tersebut sedikit demi sedikit.. and now, aku dh bgn dgn AR yang baru.. semua neh besar rahmatnya, klu aku still lagi dgn dia, mgkin lagi byk dosa yang aku lakukan even scara langsung or tak langsung.. Alhmdulillah,syukur sgt.. terima kaseh yaAllah kerana sedarkan aku diusia muda aku.. utk mama & abah, aku hnya akan mengembirakan mereka spnjang hayat aku.. till the end, my parent always nomber one! onlyy one!  :')

sekian, bila hari aku rajin nati aku akan hapdet lagi.. see yahh! ;)

0 komen dari rakanrakan: