Jun 22, 2010

ENding . . .

akhirakhir bulan jun neh.. byk benda yg ending dlm hidup aku..yg paling melakar sejarah..aku berjaya akhirnya selepas berhempaspulas sebagai student salama 3tahun..walupon terketaqketaq..terpingapinga..akhirnya aku berjaya jugak menamatkan diri aku sebgai student POLITEKNIK SULTAN ABDUL HALIM MUADZAM SHAH dlm jurusan DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT [PENGATURCARAAN] hehehe :))

Point kedua yg ending dlm hidup aku..aku terpaksa berpisah ngn kwn2 aku selepas 3 tahun kami bersama..yg tu yg sedihh tuuu.. T_T
bayangkan 3minggu dekat pSp byk jugak benda yg kami belajaq..wlupon aku jugak yg byk maenn..haha..dlm kelas stil lagi suasana yg sama mcm dlm LAB2.3 haha..riuh ja akuu....bila nk diam tatauu..naseb la emah dok kelas laen...tidakk hingaqq sguhh..hahha.. rendu sgt time kelas ngn kwn2..hukhukhukkkkk

yg ketiga...ending selepas tamat paper MYSQL MS_SQL SERVER [peco kata] yg aku amek tuhh...wlupon dlm 3minggu tu jugak la..aku hampirhampir give up! hahaha..akhirnyaa..meraih jugak kejayaan...tak bole blah muka mcm aku luluss..! rezeki kan suma nehh.."alhamdulilahhh"..

yg keempat...hmm..yg neh sgt sadiss...samasama naek ja ngn time aku study..dulu nk stdy aku ada dia..kini aku dah abeh stdy aku dah hilang diaaa...how come..??pasepa mcm nehh?? sedihh T_T
neh kan yg dia nakk....aku juz buat apa yg dia mintakk..neh ja aku dpt buat selaen dari menjauhkan diri..maafkan ekin..... T_T

Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku..

3 komen dari rakanrakan:

PeCo said...

oi..haha..bukan MYSQL..MS-SQL Server laaa..aiyak...hahaha

vEe said...

hahaha.....kenangan suma tuh kin..
ang jgn sedey ok...kumbang bukan seekor derr...
weyh...rindu dak kt oren2 kita kt PSP tuh..
sure dia duk meregeh kt student2 baru lak kan..aku tringat bila ang hambat dia...:D

asyikin_rahim =) said...

peco : aku dah tukaqq okeyy ;)

vee : hahaha oren hg "adek kita",,
tingat jugak kat diaaa...ngeee..
rendu suma tuuuuu T__T