Jul 9, 2010

money is everythings ...

aku kembali dgn lembaran baru .. banyak yg merubah aku .. but aku stil lagi mcm dulu .. huhu
masok arini dah dekat 2mingu aku "bekerja" hihihii .. dalam hidup neh tak sempurna kalau tadak duet! bukan aku sowang yang ckp, but ramai lagi kat luar sana yang bilang serupa ini.. dan aku jugak bersyukur sbb aku bole jugak mncari rezeki seniri walupon orang ckap tak perlulah mncari rezeki sehebat di luar sana juz cukupcukup padan dengan apa yang ada sudahhh ...hukhukhukkk "alhamdulilahh"



urmm... makin hari masa begerak dengan pantas sekali .. dalam tak sedar sekarang dah bulan ke7 dah,, untuk bulan depan.. saatsaat yang ditunggu tibaa aku nak konvo jugak akhirnyaa!! owhhyeahhhhh :))

kaen sudah beli , everything suma pure white! sgt soft! tatau cena nk bayang bila baju tuh siap nanti... haha
agakagak ada rupa mcm baju nk betunang tak?? haha OVER tuhh!

tatau pasepa awalawal tadi aku semangat nk menulihh ..
tapi sampai sekerat jalan aku hilang idea!!!!!!!!!!!!!

gudnite! TQ

0 komen dari rakanrakan: