Jul 28, 2010

jauh lagi perjalanan hidupku .. . .

aku baru nk merasa hidup bekerja.. tiba2 satu pasai neh pulak jadik.. tak sangka aku.. patot waktu mula2 aku mintak keja dulu, macha (cik malik merangkap supervisor!) tu ckp dia nk tengok aku tahan ka dak.. rupanya bukan nya tak tahan pasai keja cafe mcm neh, rupanya tak tahan ngn perangai dia.!! alahaii..manusia bila dah gila kuasa mcm neh laa.. isy3.. nauzubillah ~


dis week jugak, mber2 yg sama baya aku & yg jugak sama2 tamat pengajian mcm aku kat poli dulu dapat masuk U.. merata corok U depa pih.. adehh .. Tahniah buat semua yg berjaya.. aku bangga ada sahabat mcm ampa .. T_T

rasa bersalah sangat2 bila buat org yg kita syg ternanti2 kan kita.. bila tiba hari yg di nanti .. kita leraikan sgala persoalan yg terjadik.. patot kah semua neh berlaku ?? aku seniri tatau patot kah aku buat mcm neh.. bukan untuk kepentingan seniri .. tapi mungkin untuk kebahgiaan yg aku cari .. tah la.. :)

0 komen dari rakanrakan: