Jul 31, 2010

Tak sangka.! :)

acctually, aku terperanjat plusminus terkejut sgt since aku dapat kol dari HERBA PRIMA marketing kemarin.. mmg tekejut sgt... 
apa yang aku tak sangka betol2 berlaku skrg..
aku dipanggil untuk temuduga sebagai vB programmer!
how could it believe ?? mcm tak pcya jela..
mgu lepas aku saja aply jobstreet n tak jangka yg depa akan pgil aku..
maklum lah baru sgt fresh graduate, sapa la nak amek budak mentah bekerja kan.. huuhh


apa yang perlu skrg...
hope everthing success..
i'll do my best :)
i hope so ..

arghhhh.. sgt2 nerves skrg..
aku terpaksa mencari kembali projek2 lama ku khas untuk mereka2 yang akan mengadili aku nanti..
adehh... sgt2 pressure apabila projek yg aku harapkan masih wujud dlm my lappy was gone!!
hahaha.. :))
sgt bgus untuk menjadik seorg yang terlalu sempurna smpai aku mencipta kembali program yg dulu2 kala..
sumpah seranah beratus kali pon, benda tu takan wujud balek..! huhu
pdn muka sapa suh pdm sgt! 

klu aku berjaya untuk inteview neh, alhamdulilahh..
maybe neh rezeki aku sbb tak dpat smbong stdy kan?? ngee~
dah tiba masa aku balas jasa my parent :)

if aku tak berjaya, its okey..
aku dh cuba untuk menjadik yang terbaek kepada yg lebih baek..
atleast tak berjaya pon, aku stil hving my first experience to  inteview a job.. *mahal kot*
klu depa dpt menilai aku sebaek mungkin..
insyaAllah aku dpt..
klu tak..
mybe tu adalah kelemahan dari aku seniri..

wish me gudluck on this SUNDAY .! :))

0 komen dari rakanrakan: