Oct 22, 2010

Lama TAK singgah cinie ..

As long as lama jugak aku TAK meng'update' aku punya blog.. 
smpai aku rasa blog aku dh jadik mcm sarang labah-labah dah.. hahaha
terasa jugak aku.. lama sgt TAK typing kat lappy neh.. 
aduhh.. renduu nk sebokkan diri mcm waktu 'study' dulu.. hukhukhukk T_T
bila nk dpt tawaran study nehh.. adehhhhh..
now..aku skrg mmg dlm comfort zone lah! bak kata org, hidup TAK kacau sapa-sapa..
balek keja..on9 kan diri depan lappy layan 'peminat' kat fesbuk..(ada peminat ka aku..hehe)
then letih trus tido..
bole dikatakan hari-hari aku buat mcm tue..
nk ceta pasai benda aku buat kat tempat keja lagi lah..
hari-hari dok ngadap benda tuuuu jaa..*naek cemuih aku* haihh =,=!
dalam dok kata+dok ngumpat+dok kutuk.. 
neh ja punca rezeki yg aku bole tahan setakat waktu la neh laa..
hehehe.. dekat 3bulan jugak aihh..
mcm TAK pecaya aku bole tahan..ngeee >_<"

alhamdullilah.. finally..
aku berjaya jugak buat keputusan yg mmg aku rasa cukup susah+cukup payah aku nk buat dulu..
aku baru tersedar sapa yg lebih memerlukan aku..
aku baru tau sapa yg lebih sygkan aku..
syukur sgt-sgt Kau berikan aku petunjukMu..
dalam hidup TAK susah klu kita NAK mencuba..
lebih susah klu kita TAK cuba ntuk buat sesuatu ntuk kbahgiaan kita..
alhamdulillah..
aku dh berjaya lalui suma tuh..
TERIMA KASEH sbb still depend on me even mcm2 dah kita hadapi..
sampai saat neh.. aku seniri TAK pcaya yg aku terlalu sgt2 sygkan diaaaa.. :)

0 komen dari rakanrakan: