Dec 1, 2010

impian :)

arinie 01 december 2010 tepat jam 1.00am aku taip entry rini.. mcm2 aku nk tulih kat cini.. mcm2 aku nk ceta kat cini.. betapa betuahnya aku selama nehh..syukur sgt2..amin~

3week ago before raya aidiliadha . . .

  • banjir berlaku sekitar jitra..
  • aku berangkat ke tanjung malim..
  • after sampai rumah!my lappy rusak! T_T
  • 3week aku demam sbb lappy aku..
2week before & after raya . . .
  • serah lappy kat sorg mber..
  • for the second tyme terpaksa bekerja dihari raya!
  • sedih! sbb baju raya TAK siap .. T_T
satu minggu penuh dgn kejutan! . . .
  •  27hb - dapat gaji but seket! tak puaih ati ahhh =,=
  • 28hb - dh check permohonan uitm konfem & sah2 mmg TAK dapat!
  • 29hb - mber pujuk check sekali lagi.. degil! tanak! but tetap check.. :)
  • sukacita dimaklum kann.. ahaks! terbatuk! tersedak! rasa tak pecaya!
  • 30hb - lappy aku sudah sehat! wahh sgt rendu kauu !!
tgk nehh ..

pecaya TAK?


actually tak larat taip panjang2.. haha..
dapat create rentetan cerita pon jadik lah yer.. ahahahahaha

okeyy.. ariosss.. ngntukk zZZzzzz  :)

2 komen dari rakanrakan:

Unknown said...

u dapat tawaran kat fakulti i~~
nnt senang2 lepak sama k~~

asyikin_rahim said...

qia ; u amek kos ape ?? uitm arau ker?? hehe