Dec 22, 2010

makin hari makin cepat masa berlalu ~

salam ukhuwah buat suma rakan blogers kuhh .. lama2 sekali baru nak nampak aku update blog! 
haih, aku mmg seorg yg pemalas! hehe

dulu aku bizi sbb aku keja siang balek malam .. mcm org tua2 salu ckp kais pagi makan pagi, kais ptg mkn ptg.. life aku sejibik mcm tuh! pas abeh keja, rest jap on9 tido.. bgn pagi besuk pegi keja - balek - rest - on9 - tido.. HAHA! mcm tu ja life aku..

now.. baru2 neh aku dpt tawaran further study kat UPSi.. maybe neh rezeki aku lepas aku biar kawan2 sperjuangan aku further dulu .. sedangkan aku biar kan suma tu berlalu mcm ayir hujan yg trun skrg neh.. huhuh
entah kenapa saat tu aku TAK terasa langsung nk buat rayuan Upu tuhh.. maybe atas sbb2 tertentu! 
and now.. i got what i want! sgt2 sukacita & gumbira !! inilah yg dikatakan HIKMAH ! :)
dan aku skrg .. alhamdulillah .. ~

saat neh aku terasa amat2 bertuah.. dan merasakan aku lah manusia yg paling bertuah atas muka bumi neh..
aku dapat tawaran study dua skali.. satu -uitm arau : dua - Upsi .. keputusan yg aku dpt mmg tidak menghampakan aku ..so the best choice is aku memilih UPsi! sbb lebih terjamin even open market pon, aku tetap bole ditempatkan dlm kementerian satu hari nti! amin! :)

makin ari cepat pulak aku rasa waktu berlalu.. dan skrg aku hanya tgal 3 ari saja lagi ntok aku prepare persiapan ntok ke sana (upsi) nti.. mama pulak dah siap suma keperluan aku seminggu awal lagi.. nampak sgt dia terlalu excited mengalahkan anaknya.. terima kaseh mama! luv u so much!

semalam : 20-12-2010  dengan sadisnya aku meninggalkan watsons! kenangan selama bekerja bersama kak myra dania maira (suka nama itu) , kak ros , kak sue & sidiq , mmg tadapat aku lupakan.. enjoy sgt bekerja bersama mereka.. susah senang kami tempuhi bersama sehingga la JITRA ditenggelamkan arus deras banjir sampai stok terpaksa di SALE kan ke 70%, mmg sgt2 aku tak bole lupa .. kenangan aku dihantar traning buat kali terakhir bersama trainer aku mr.deric tu jugak mmg manis sgt2.. maen bowling skali even aku antara yang paling banyak johan dalam longkang! HAHA! manis sgt2.. dan aku mengharapkan diowg jugak seperti ku yg takan melupakan mereka walau sesaat pon! :)

kak ros, kak sue, kak maira, aku & sidiq!
kak sue!

hi! im najmul-asyikin :)

arini.. lepas segala2nya telah ku setelkan seharian aku bersama yg tersyg..! thx always beside me.. luv kau popcorn! huhu .. dah TAK byk ari ntok aku spend tyme dgn dia .. sedih sgt.. hubungn neh baru nk berputik, then tiba pulak saat aku terpaksa dipisahkan..mmg sadis bukan?? sbb aku seniri akan terasa seperti kehilangan sgt2.. kerna selama neh kesana kemari his always beside me! dan apabila aku disana nti aku terpaksa ntok menerima hakikat yg aku perlu ntok belajar berjalan diatas TAPAK kaki ku seniri! dan itu aku  akan pastikan yg aku mmg bole!! cuma disni aku ingin meminta tolong lah jgn lupakan aku, tgalkan aku dan buang aku.. sbb aku dah takada sapa2 lagi selaen dia..and yes! his always my popcorn! no one can take him away from me! never n no one dude! huhu  ilysm!!!

mereng bukan?? >_<

dalam byk2 masa dpat jugak aku spend tyme ngn vee my besties! even sekejap aku dapat jugak merasa perasaan terpisah tuhh.. hukhuhkk.. mmg sedihh.. kan bagus kalau don pon ada!  T_T
aku rendu kau don! aku jugak still rendu saat kita sekelas dulu! luv u so much my besties!!

luv kau si vevy ulala :)

0 komen dari rakanrakan: