Jan 11, 2011

ciri-ciri lelaki idaman ku..

aku nak ensem mcm jony dep! ^_^
        Entri kali neh mmg lawak seket.. kadang2 mcm perasan ja aku neh..ahaks!
aku malu2 jugak la nak publish pasal entri neh, tapi atas desakan yang 'tersyg' aku buatkan entri neh khas ntok mu.. huhu

okey la berbalek kepada tajuk asal.yaa..

ciri-ciri yang MESTI, yang PATOT & yang WAJIB! (cewah) ada dlm diri seseorang yang bole buat aku terlalu sgt sayangkan dia..
adalahhh...jeng..jeng..jengg.. :p

1. dia mesti lah diantara yang terbaek dapat bimbing aku ke jalan yg benar..(amin..)

2. sebagai org ISLAM aku nak dia tau bab agama lebih dari aku! thats mean dia kena pndai mengaji al-quran la, sbb aku mmg tak pandai mengaji.. hukhukk

3. dia wajib hormat orang TUA..hormat mama abah aku mcm mak ayah dia! hee :D

4. dia bole masuk dengan perangai aku, sikap aku & habit aku.. dlm erti kata laen 'sekepala' hikhikhik

5. dia hormat aku sepertimana aku hormat SIAPA dirinya bagi ku..

6. dia patot anggap aku wanita yang TERAKHIR buat dirinya.. even dia tau mcm2 dugaan bakal dia hadapi..

7. dia sayangkan aku lebih dari segala harta benda yang bernilai untuk dirinya..

8. seperti gadis laen, aku jugak suka kan KEJUTAN yang teramat sgt..( ini bajet jer) :)

9. dia tak perlu terlalu CEMBURU BUTA kerna aku tahu apa yang aku buat & apa yang tak patot aku buat..

10. yang terakhir ape yek?? .. hmm..kalau bole dia ada keta besar! umah besar! duet besar2 & perot besar!! wahahahahahhaah  (juz jokingg! ) ngeee :D

p/s : syg kalau mu baca entri neh mu abaikan jela ehh.. saje bergurau waktu pagi cemneh.. hekhekk *peace*

0 komen dari rakanrakan: