Jan 15, 2011

CONTEST GAMBAR PALING KIUT !

 
hye guys! memalam cam gini memang aku tader keja lepas discussion dgn rakan-rakan sekelas tadi terus aku naek atas masuk bilik.. and the first think aku buat, bukak lappy then blogwalking lah aku ke blog-blog orang.. menjejak satu persatu blog sehingga lah.. aku terjumpa dis blog yg memang sgt best la! SEBAB ??? dia ada buat contest ntok sesape pon join.. title contest tu pon mmg kiut+comel lotte lahh "CONTEST GAMBAR PALING COMEL " hehehe *mcm perasan!* ngeh3 >_<

seperti orang laen jugak aku TAK teragak-agak ntok join contest neh, sbb aku memang diantara yang paling suka bergambar! even TAK comel pon tak pelahh.. ape kan daya daku.. hukhukhukk
ntok gambar yang paling comel aku jumpa dalam lappy aku...
jengg..jenggg..jenggg...

comel ker?? ahaks ^_^

okey tu antara gambar yang aku rasa comel lah sgt2 tuhh *bajet jer* >_<
keputusan dipihak juri.. untuk pengetahuan korang ni first contest yang aku join, so tersgt lah 'excited'! yipieeee!! heeeee
okey untuk sape2 yang nk join contest neh senang saje folow tuan empunya blog neh CIKNIZA !
untuk terma & syaratnya sila layari blog gadis comel ini jugak okey ;)
bagi memenuhi syarat join contest neh aku telah tagg kan contest ini kepada 3orang rakan bloggers aku and mereka adalahh...


hope u guys enjoy it! ;)
see yaaa ...

1 komen dari rakanrakan:

NiEzA aNiEyZa said...

thanks join..gud luck :)