Apr 15, 2011

akhirnya sem1 aku berakhir....

salam sumer..aku klu tader keja, mmg aku akan update belog neh..
klu banyak sgt keja, mmg kim salamm jer kat belog n korang sumer..hakhakhakk..

okey, entri kali neh tak banyak, juz nk luah ape yg aku rasa sepanjang aku menjadik kembali
warga as a student nehh.. tak banyak yg aku nk luah, tapi satu jer.. im proud to be my self.. :)
even segalanya kelam kabut aku berjaya jugak akhirnya lalui hari2 yg terlalu bizi & terlalu
menyerabotkan kepala hotak aku tuhh..
finally, i did it! aku berjaya rempuh suma tuhh..'alhamdulillah' :)

semalam merupakan hari terakhir yg telah aku hadapi sepanjang sem1 nehh..
semalam jgak la last presentation aku.. hikhikk..
yipieeeee!! segala2nya telah berakhir........

dann..aku berjaya jugak lalui suma kekalutan tuuhh..
betol kata org kalau kita tak cuba buat, kalau kita tak usaha ntk buat..
benda tu takan senang2 kita dapat.. bukan senang ntk senang, bukan susah ntk susah..

ntk presentation last aku, aku dh berjaya siapkan katalog ntk owner 'NEW LOOK COLLECTION'
dia ckp katalog aku menarik, nice, n jelas.. but, bukan yg menjadik pilihannyaa..
takpe lahh, aku dah cuba yg terbaekk kan.. so, mgkin tuh tangapan ntk pemilik kedai terhadap
katalog aku..
tapi aku tak kesahh, pengalaman lebih mengajar kita ntk berhati2 bukan?? :)

terlupa aku nk gtau kat sni.. excited sgt kelas dh abehh, hampir terlupa aku hari prhitungan ntk suma
student mcm aku.. FINAL EXAM lah..! ape lagii..haha
final aku stating on dis saturday 16hb, 21hb, 23hb, 28hb & last skli 29hb..
GUDLUCK EKIN! ^_^

so..last skli.. jum layan pic yg nikon aku snap.... hakhakk



lagak mcm expect ja kan?? :)



p/s : kita tgu entri next sem pulakk....(tak sabar dh nehh ) :D

0 komen dari rakanrakan: