Apr 15, 2011

temasya sukan u.p.s.i

salam ntk sumer..harini telah berlangsungnya temasya sukan yg disebut2 tue.. akhirnyaa..hari rabu.. 13april2011 berlgsung lah ia di stadium proton city TM..hikhikhikk..best sgt!
excited aku bukan maen, smpi pon dh lewatt...ngeee *buat pala jer tauu*

hari temasya tu best sgt.. aku pikir sukan tuh juz ntk group yg ada olahraga ntk hari sabtu jer..rupanyaa..TAK! ntk sume student yg mengambil olahraga bagi sem satu! hikhikhikk..best2..bestt..teruja sgt aku..
awal2 lagi en.azhar dh lantik aku jdik photog! ahakss..malu jugak aku..heee :D

yang paling best kumpulan 'E' meraih kejayaan tersebut..best gyler..best sgt2..! yela..group kitowang banyak budak sukan..dah semestinya lahh dowang secara automatiknya mcm 'ATLET' hahaha..
yupp..piee...seee..yup..pie..see..UPSII!!! :)

majulah sukan ntk UPSI..hahaha

jum layan pic...zassssssssssss..









at last! si photographer!! :D


0 komen dari rakanrakan: