Sep 19, 2011

1st day class.. ^_^

halo..halo.. arini aku tatau nk describe apa pon dalam entri neh.. tapi tadi aku dapat satu tajuk ntk terus menaip entri neh.. kalau aku rajin mmg aku rajin sangat2, tapi kalau aku malas mmg tanampak dah entri neh kena post..hahaha

today, i am fasting guys, hahah.. nampak sangat rajin sampi puasa enam trus puasa ganti! heee :D
sekarang kan still lagi terasa puasa bulan ramadhan yang lalu, so baek aku terus puasa sbb lama kelamaan nanti MALAIH! wakaakka

arini jugak first class ntk subjek yang aku tak duga, aku dengan kawan2 yang laen terpaksa amek subjek major ntk kos aku.. "DATABASE MULTIMEDIA" course for semester 4! alamak! aku bru semester2 cena bole amek subjek sem4 neh... aiyak! mau belagak teror ya budak! hahaha

disebabkan kami kesesakan jam mata kredit, kami trpaksa jugak amek subjek tuhh.. kalau tak mau tak ruginya haa, ntk sem nh saja terpaksa amek 15jam kredit.. klu banyak tu a saheh lambat lagi aku nk habes mengaji kat sini.. haha, so dengan azam yang baru aku dengan 8orang kwn aku yang laen amek keputusan ntk sangup terima suma neh, mungkin skrg kami susah, tapi kemudian hari INSYAALLAH kami senang.. :)
lagipon bagi aku kalau tak amek sem neh pon, sem4 nti still jugak kena amek.. benda bukan bole postpone! huhuh

kul4 jap lagi aku nak hadirkan diri kat kelas neh.. so doakan yang terbaek buat aku yah!
dats all..
seyaa..muah!

0 komen dari rakanrakan: