Dec 25, 2011

Setelah 4 bulan..

salam kwn2 beloger aku samada yang jejak kesini atau tidak.. tak kesah dimana anda berada.. saya MASIH HIDUP! haha, sunyi tanpa khabar berita.. setelah 4bulan berlalu, dan ini lah , entry aku selama itu yang aku wujudkan malam neh.. adehh, lama sangat nehhh..! saheh belog aku sunyi ja tak berpenghuni kann?? hmmmm

 maaf atas kesunyian aku menyepi kan diri selama 4 bulan, seriusly dis semester aku tersangat2 lah bizi punya olangg.. haihhhh, sudah la bertarung dengan semester 4 for Database pnya subjek.. and now minggu yang tersangat bizi untuk setelkan segala BAPAK projek.! waduhhhhhhh

alhamdullilahhh, 14week aku tempuh dengan penuh dugaan & cabaran, akhirnyaa that week has been the end yesterday..! yahuuuuuuuuuuuu, now i'm in study week mood.. but.... neh yg aku gerammm nehh, tyme study week neh la byk sgt student yang aku tengok pakat2 balek kampungg! aiyakkkk! aku homesick secara tiba2.. =,="

3weeks more kikin.. just do, just take it..plis3..
T_T" mummyyyyyyyy..

0 komen dari rakanrakan: