Sep 18, 2011

sudah LAMA..

halo..halo..halo...rasa lama tak masuk blogger neh.. rasa lama jugak tak update nya haa..adehh
maaf..maaf..aku sebuk..aku bizi..aku mengalahkan VVVVVVIP..ahakssss
last aritu aku update belog neh pn, tyme last before aku angkat kaki balek umah 4bulan lepaih! fuiyoooooo...
kalau dulu kat umah aku pengguna streamix tapi skrg aku dh....hukhukhukk..streamix mama potong loh sbb aku kena further study jauh2 dah..leceh lah! i want my streamix back!!!  T_T

bukan aku nk ckp aku tak mengonline kan diri langsung, sumtim tu ada la jugak.. kalau2 bukan kat umah bff aku 'zirah' , aku on9 pakai beruk si my popcorn kuh! last2 dia jugak yg kena..cian diaaa.. *tapi skrg aku tak ksian sbb aku gadoh!* huh!

sebenarnya tadak apa aku nk ceta kat sini pn.. saja nk aktive balek belog neh sbb dh 4bulan aku tingal nya, dh berhabuk dan kotor mcm mula2 aku dtg kolej neh..adehh *bersin!* ahaksss  ^_^
hmm..sem neh aku dh masuk semester2 ntk tahun yg pertama, dats mean tgal lagi 3thun ntk aku kat sini..*lama lagi kot!*
now, aku dh tak tgal kat belok1 lagi dah,sbb tu ntk suma yg pangkat2 junior ja..sbb skrg aku dh jadik senior!HHAHA,bak kata jin dalam ceta ahmad albab aku lah yg berkuasa skrg!hahahahaaha, karot uh!
aku tgal di belok3 di aras yg paling ataih sehingga tiada atas lagi selaen dari yg atas aku tgal neh.. kat belok3 neh line 'WIFI' mmg laju der...tak sempat aku nak connect, ia dh connect dulu sbelum aku buat! haha, *ketawa guling2* ;)

result aku sem1 aritu pon, bole tahan lah.. aku puas haty sgt sbb tu jer yg mampu aku buat, atleast segala usaha aku berhasil..haha


okey lah,kalau aku ada jer benda nk update nti aku post lagi..buat masa skrg, aku nak layan muvie THE CAVE OF THE GOLDEN ROSE jap! seyaaaaaa, muah!

0 komen dari rakanrakan: