Dec 30, 2011

CANDID PHOTO CONTEST!!

السلام عليکم


hey, arini first entry aku tatau nk update apa lahh.. tapi aku suka contest yang melibatkan photo2 neh.. so aku join this contest..!
nak tau klik sini..

aku pertaruhkan gambar neh.. tak mintak kalau tak menang pon.. tapi kalau menang lagi BEST gituuu..heee =D

which one is aku?? haha
Actually, pic neh dah setahun lebih dah.. ia diambil pada 24 mac 2010, last trip bersama mereka2 yang ku sayang.. diploma for three years bersama mereka, tak kusangka2 masa berlalu begitu pantas.. kini dah setahun lebih aku & mereka membawa haluan masing2 untuk menempuh kejayaan yang tersendiri.. iluv them so damn much!

candid tak pic neh??haha, susah kalau nak snap pic yg candid melibatkan ramai org.. rasanya ini dah habes candid dah.. creadit to . . . erkkk, sape yek yg snap? soweyy, lupa laa.. =,=

terimakasehh.. ^_^

0 komen dari rakanrakan: