Dec 26, 2011

Kenapa masih lagi STUDENT?

salam suma yang membaca belog aku atau tidak.. HAHA
kenapa aku masih lagi seorang student??grrrr, tatau nak jawab kenapa kalau ada manusia yang tya sebab tuh..hmmm
bagi aku, ini jalan hidup yang aku pilih 'kot'.. =D
kalau kecik2 dulu, yala..mungkin kita since dari budak2 pernah kan belajar untuk tanam cita-cita.. tapi skrg??bole percaya lagi ker cita-cita tu masih ada dalam diri kita??haha, nononono, aku rasa tak mungkin dah..kecik2 dulu tatau ranjau dan duri dalam kehidupan,sbb tu yg mana dirasakan menarik+seronok, itulah yang nak digengam,dicapai..kanak2..sumanyaa indahh..kalau lahh, ada laci 'doremon'..heeeee

kecik2 dulu,aku salu angan2 nk jadik dokter sbb bole sembuh penyakit orang yang sakit..
makin berusia, aku angan2 nk jdik cekgu sbb seronok tgk cekgu2 mengajar murid2..
dah besar seket,aku angan2 nak jadik polis..haha,mgkin sbb salu maen 'polis entri kot' HAHA
aku ingat tu last angan2 aku, rupanya ada lagi...teringin sgt nk jdik stewardess..till sekarang guyss.. =,=

last2..adehh..diterima untuk further study di Universiti Pendidikan Sultan Idris.. =)
alhamdullilahh..kemungkinan suma yang berlaku ada hikmahnyaa..
aku bersyukur sgt2 skrg..
mungkin aku dh jawab agaknya kenapa aku masih lagi seorang student. . . . . 

teringin nk baling2 topi tyme grad nti..^_^


babaii.. ^_^

0 komen dari rakanrakan: