Jan 16, 2012

aku dapat SUPRISE balek umah..

السلام عليکم
heee, aku dapat suprise la balek umah, even benda tu tadak la important thing sgt.. tapi aku appreciate sgt! makaseh abah.. sbab belikan aku 'hamester' debab ngn gangster! heee, dua2 tuh jantan la abah sbb tu salu bekelai (gaduh) kemainn.. haha

sudah la balek dari ampang smalm, kazen aku bagi 2ekor 'hamester' jenis winter.. tapi sayangg mati sekor tyme perjalanan balek jitera.. adehh, meyesal akuu.. si betina tula maty sbb tak tahan panas agaknyaa.. hurrmmm, T_T , abah cakap nti dia gantikan yang baru.. eeeeee, so skrg kat rumah aku ada 4 ekor 'hamester' heeeeeee

google


gambar2 mereka aku uploadkan nanti, buat masa skrg aku malas nk berbuat begitu.. takot mati macam kity dulu.. hukhukk =,="

perasan tak kenapa tiap kali perkataan 'hamester' aku letak calit?? haha, aku suka sebut 'hamester' mcam bahasa buku.. tak paham? cuba try baca mcm neh.. ha-mes-ter?? apa jadik?? hahaa, jgn gelak.. tu mmg tabiat aku, suka sebut ikut dann..hahaha

sekiann..
maaf kalau bahasa aku terlalu pekat utara sbb malas nk berbahasa baku sgt, terbelit lidah..kalau yang tak paham selami lah bahasa utara yaa..

notes!
ikut dan - nak cepat
berkelai - gaduh

 ^_^

0 komen dari rakanrakan: