Jan 23, 2012

puas hati.. =)

السلام عليکم
lega sudahh..petang tadi aku kembali bermain ngn cik nikon aku.. naseb baek aku tingai hang sbulan dua, hang dk sehat lagi naa..hikhikhikk
rasa puas laa.. aku mmg suka menangkap gambar & ditangkap gambar.. erkk..pasepa pie pebesaq ayat 'ditangkap' tuu.. haha, gediks kau nyahh! =D

arini photoshut credit to mr.popcorn.. there we are the hasil nya..
with editing produce by adobe Lightroom 3..=)

senang sguh penguunaannya, dan aku SUKA sgt!
easy to maintain and easy to handle, i loikeee.. *mcm ulang ayat ja aku*=.=
dah..dahh

tiba-tiba aku suka pic neh! =,=


kalau edit mukaku npk soft jaa! kalau tak editt..yukk,tak laluu =,="
different kan?
nanti aku buat tutorial editing with AL 3 neh okey?
insyallah klu berkesempatan :)
seeyaa, babai..

0 komen dari rakanrakan: