Jan 25, 2012

GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET


dah boring sgt tatau nk buat apa arini, dgn panas terik perasaan ingin bermalas-malasan dirumahh..
so aku join contest neh by Nouveau Closet.. nak tau klik sini ...


jum kita semak hadiah-hadiah yang akan dimiliki kepada yg menang.. =)

Hadiah-hadiahnya ialah :

Tempat pertama 
1. Sehelai tshirt brand SEED
2. Beg sponsor by Nouveau Closet

Tempat kedua
1. Sehelai Tudung Ekpress Ella ST by Nouveau Closet

Tempat ketiga
1. Sehelai tshirt brand SEED

so banyak kan hadiah yang menarik minat?ahakss..
kamu tahu brand SEED.?? kalau dh tau senang.. pada yg tatau, meh sini aku ajar..taip kat google 'S-E-E-D'.. thenn taraaaaaaa.... terangtangtangg bole nampak apa...hahahha (sowey skadar lawak bodoh.. =,= )
aku mmg gyla SEED expecially kalau PADINI or PDI.. perghhh, tabole tgk laaa..
design2 dia mmg mengikut citarasa anak muda macam aku..heeee
kalau dikira dah banyak baju2 aku keluaran pdi, sbb apa? sbb aku mmg suka PADINI OUTLET SHOP! =)

so aku tag 3 rakan beloger aku.. jum join!

0 komen dari rakanrakan: