Jan 13, 2012

DONE! tamat sudah semester 2 :)

السلام عليکم
thank to god.. finally everthing was the end very carefully and slowly..ahakss..
tak terasa dah jawab suma paper.. hari-hari terakhir kat kolej rasa suram sangat..
my rumate pun dah balek-KL, housemate lagi, ida pun dah balek-RAWANG, paee telah la awal2 pagi lagi udah pulang.. si aty pun dah bertolak balek smpi kelupaan lappynya sama aku, HAHA, lawak! -excited sgt- =)

alhamdullilah selesai sudah letak barang di rumah sewa petang tadi.. so far, aku sangat2  berpuas hati dgn rumah tuu, sudah la banglo 3 tingkat! perghhhh, kalah umah aku seniri.. sewa pun tak mahal sbulan 700rm aja, murah kan?? heee,

saja nk tayang =,=
barang2 banyak kat depan umah sbab uncle owner rumah tu datang lambat.. adehhh ~_~

malam neh rasa semacam tamau tidur pun ada, sebabnya besuk aku sudah mau pulangg.. my mom and dad nk dtg pick up aku, then singgah ampang untuk semalam, terus pulang ke jitera.. malam neh jugak tidur tak berbantal, tgal bantal MAN U aku tu jaa.. ahaksss..

okey la smpi cini jaa, besuk2 aku update lagi.. seyaa :)

0 komen dari rakanrakan: