Jan 1, 2012

tahun dah baru.. yippiee!

sumber google


السلام عليکم
first entry untuk tahun 2012.. hee, makin rajin aku update entry eh skrg.. 
bukan maen taww..<--nada kakekin.. ;)
hurm.. tahun dah bertukar baru dah.. tapi orang2 nyaa still lagi yang sama.. tah laa.. azam tahun neh aku tatau la nk berazam apa lagi, lepas segala2 azam dari tahun2 lepas yang entah belum tercapai ker tidak tu.. haihhh =,="

susah nak berazam tahun neh..sebab tahun2 lepas apa yang aku azam tu ada yang tercapai, & ada jugak yang belum tercapai.. hurmm.. moga2 wishlist yang aku senarai hitam kan itu, akan tercapai...aminnn.. tu jer kot azam nyeee..HAHA

tapi aku ada tanam azam neh jugak seket2..antaranyaa :
  • moga2 tahun neh aku akan jadik anak yang solehah ntk my mom.. insyaAllah!
  • moga2 tahun neh dapat saving duet dalam ASB yg bole beranak-pinak tuu.. insyaAllah!
  • moga2 tahun neh its better than before.. insyaAllah!
  • tahun neh dapat apa yg aku wish kan?ahaksss =,="
  • tahun neh nak kawen! yahoooooo..
  • dgn sapa??lalala
insyaAllahhh... =)

0 komen dari rakanrakan: